آموزش اسکی اسنوبرد و آلپاین

دانلود نرم افزار Atmel® AVR Studio® 5

در بین نرم افزار های کامپایلر یکی از بهترین نرم افزار های کامپایلر میکروکنترلر های AVR بی شک Avr Studio است که هسته آن بر اساس کامپایلر معروف AVR GCC نوشته شده است . این کامپایلر استاندارد و حرفه ای توسط شرکت بزرگ Atmel تولید کننده معروف ترین میکروکنترلر ها و پروسسور های جهان ساخته شده است و برای کسانی که واقعا نیاز به یک کامپایلر حرفه ای دارند طراحی شده است . کسانیکه با نرم افزار های Visual Studio قبلا آشنایی دارند با این کامپایلر بسیار راحت تر می توانند کار کنند زیرا محیط آن بسیار شبیه به محیط Visual Studio  می باشد .

این کامپایلر فقط یک کامپایلر ساده نیست بلکه در هنگام تایپ برنامه اشتباهات برنامه نویسی را به شما گزارش می دهد و بعد از نوشتن برنامه خطایابی می کند . همچنین دارای شبیه ساز قدرتمند برای تست برنامه است .

در خود این برنامه صدها مثال آموزشی قرار داده شده است تا نوآموزان این نرم افزار بصورت خیلی سریع با برنامه آشنا شوند. Avr Studio دارای یک ویزارد پیشرفته است که در ساخت سریع پروژه جدید به شما یاری می رساند .

این کامپایلر فقط از میکروکنترلر های 8 بیتی قدیمی پشتیبانی نمی کند بلکه از پردازنده های جدید 32 بیتی ساخت شرکت Atmel نیز پشتیبانی می کند که این کامپایلر را در نوع خود بی نظیر می کند .

مهمترین مسئله در این کامپایلر این است که یک کامپایلر رایگان است در نتیجه پروژه های ساخته شده با این کامپایلر نیز بسیار زیاد تر است .

برای اطلاعات بیشتر و تماشای ویدئوهای آموزشی این برنامه می توانید اینجا کلیک کنید .

باتشکر از سایتtechno-electro که این نرم افزار را برای دانلود قرار داده اند 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط dany

 

نرم افزار قدرتمند LabView بدون داشتن یک مرجع کامل قابل یادگیری نمی باشد . این نرم افزار هر ساله بخش های جدیدی به آن افزوده می شود به طوری که در آخرین نسخه آن حجمی معادل 6 دی وی دی دارد .

اینبار یک کتاب آموزشی بسیار مرتب و کامل که در 15 فصل آماده شده در اختیار شما قرار می دهیم . این کتاب فصل های زیر را به طور کامل شرح داده است .

مقدمه
فصل اول - شناخت بسته نرم افزاری Labview
فصل دوم - برقراری ارتباط بین رایانه و دنیای خارج
فصل سوم: محیط برنامه نویسی LABVIEW و نحوه ایجاد برنامه
فصل چهارم - ایجاد برنامه و اجرای آن در محیط LABVIEW
فصل پنجم - اصول برنامه نویسی و اشکال زدایی برنامه
فصل ششم - کنترل اجرای برنامه با استفاده از ساختارها
فصل هفتم - آرایه و کلاستر
فصل هشتم - گراف و نمودار
فصل نهم - داده های رشته ای و ورودی/خروجی فایل
فصل دهم - جمع آوری داده ها
فصل یازدهم - جمع آوری داده ها و کنترل ابزار دقیق
فصل دوازدهم - دستورها و ساختار های پیشرفته
فصل سیزدهم - قابلیتهای پیشرفته در نرم افزار LABVIEW
فصل چهاردهم - برقراری ارتباط و ورودی/خروجی فایل پیشرفته
فصل پانزدهم - ارتقای کیفی محیط برنامه نویسی

منبع : تکنو الکترو

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 17 دی 1390برچسب:اسکي,آموزش اسکي,snowboarding,alpein ski,اسکي روي برف,آموزش اسکي آلپاين واسنوبرد, اسنوبرد,آلپاين,ديزين,پيش بيني هوا,پيست هاي اسکي ايران,آموزش تضميني اسکي,نتايج ليگ اسکي,Dizin ,دانلود جزوه,برق,الکترونيک,ماشين هاي الکتريکي ,مدارمنطقي,الکترونيک,نرم افزارهاي رشته برق,کنترل خطي,PLC,AVR,proteus,پروتئوس ,مطالب جالب وديدني,عکس طبيعت,عکس بهار,طنز,عکس اسکي,رباتیک, جزوه الکترومغناطیس پارسه,logo,labview,ایران باستان,ARM,باز گشایی پیست دیزین در آبان90 ,سوالاتی که در یادگیری اسکی با آن مواجه می شوید,دانلود نرم افزار دانلود کامپایلر ,معرفی برند های مختلف اسکی اسنوبرد وآلپاین,معرفی انواع رشته های اسکی,تاریخچه المپیک زمستانی, دانلود کامپایلر CodeVisionAVR 2,05,3, تاریخچه بازیهای زمستانی آسیایی , 2,05,3,Altium Designer 10,7,دانلود Bascom AVR 1,11,9,8, دانلود 5,7 ++ NotePad ,دانلودLabVIEW 2010 SP1 v10,0,1,دانلود نرم افزار FlowCode AVR v4,3,6,61,دانلود IAR Embedded Workbench® for ARM 6,10 ,دانلود Keil MDK-ARM 4,2 ,دانلود WinAVR 20100110,,
ارسال توسط dany

کامپایلر های زیادی برای AVR ساخته شده است که هر کدام برای یک زبان خاص کاربرد دارتد از جمله کدویژن و بسکام نمونه های معروفی از این جمله هستند . شرکت IAR هم اکثرا در زبان های C و C++ نرم افزار تهیه می کند . این شرکت برای طیف گسترده ای از میکروکنترلر ها و میکروپروسسور ها نرم افزار تهیه کرده است . در ادامه مطلب می توانید لیست کاملی از میکروکنترلر های قابل پشتیبانی این کامپایلر حرفه ای را مشاهده نمایید .

ویژگی های کلیدی IAR Embedded Workbench For AVR v5.50 :

  • محیط مجتمع توسعه یافته با ابزار مدیریت پروژه و ویرایشگر قدرتمند
  • بهینه شده برای زبان های سی و سی پلاس پلاس در AVR
  • بررسی خودکار قوانین MISRA زبان سی برای جلوگیری از مشکلات برنامه نویسی
  • پشتیبانی کامل از خانواده AVR , FPSLIC
  • شامل تمامی کتابخانه های Run-time
  • پروژه های آماده و مثال ها نمونه
  • به همراه یک رفرنس کامل برای حل مشکلات به فرمت PDF

   منبع:www.techno-electro.com

     برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:اسکي,آموزش اسکي,snowboarding,alpein ski,اسکي روي برف,آموزش اسکي آلپاين واسنوبرد, اسنوبرد,آلپاين,ديزين,پيش بيني هوا,پيست هاي اسکي ايران,آموزش تضميني اسکي,نتايج ليگ اسکي,Dizin ,دانلود جزوه,برق,الکترونيک,ماشين هاي الکتريکي ,مدارمنطقي,الکترونيک,نرم افزارهاي رشته برق,کنترل خطي,PLC,AVR,proteus,پروتئوس ,مطالب جالب وديدني,عکس طبيعت,عکس بهار,طنز,عکس اسکي,رباتیک, جزوه الکترومغناطیس پارسه,logo,labview,ایران باستان,ARM,باز گشایی پیست دیزین در آبان90 ,سوالاتی که در یادگیری اسکی با آن مواجه می شوید,دانلود نرم افزار دانلود کامپایلر ,معرفی برند های مختلف اسکی اسنوبرد وآلپاین,معرفی انواع رشته های اسکی,تاریخچه المپیک زمستانی, دانلود کامپایلر CodeVisionAVR 2,05,3, تاریخچه بازیهای زمستانی آسیایی , 2,05,3,Altium Designer 10,7,دانلود Bascom AVR 1,11,9,8, دانلود 5,7 ++ NotePad ,دانلودLabVIEW 2010 SP1 v10,0,1,دانلود نرم افزار FlowCode AVR v4,3,6,61,دانلود IAR Embedded Workbench® for ARM 6,10 ,دانلود Keil MDK-ARM 4,2 ,دانلود IAR Embedded Workbench For AVR, دانلود v5,50WinAVR 20100110,
ارسال توسط dany

نرم افزار KEIL یکی از برترین کامپایلر های مخصوص پردازنده های آرم است که جدیدترین نسخه آن 4.2 توسط تکنو الکترو در دسترس شما قرار گرفته است .

نرم افزار MDK-KEIL یک ابزار بسیار قدرتمند مبتنی بر پروسسور های Cortex-M, Cortex-R4, ARM7 and ARM9 می باشد و در آن ابزار های بسیار زیادی برای راحتی برنامه نویسان زبان سی تعبیه شده که کمک بسیار زیادی برای افزایش سرعت در برنامه نویسی به شما می کند .

ویژگی های نرم افزاری MDK-ARM 4.2 :

  • پشتیبانی کامل از Cortex-M, Cortex-R4, ARM7 و پردازنده های سری ARM9
  • پیشرو در برنامه نویسی C , C++ در پردازنده های آرم
  • محیط µVision4 مخصوص برنامه نویسی ، دیباگر (خطایاب) و ابزار شبیه سازی
  • داشتن سیستم عامل(real time) و جبرگرای RTX ، که قابلیت‌ها و اثار اندکی از یک سیستم عامل (real time) را در خود دارد (به همراه سورس کد)
  • داشتن مجموعه ابزارهایی برا ی شبکه اینترنت (suite TCP/IP Networking) که  پروتکلها و برنامه‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد
  • دستگاههای usb و کتابخانه‌های (مربوط به) سرویس‌دهی به usb، به همراه کلاسهای درایور استاندارد زبان سی ارائه شده اند
  • قابلیت ULINKpro، انالیز( یا تجزیه و تحلیل) سریع برنامه‌های درحال اجرا را در اختیار شما قرار میدهد و تمامی دستورات اجرا شده در پردازند‌ه‌ی Cortex-M  را ثبت می‌کند.
  • قابلیت Code Coverage ، اطلاعات کاملی درباره‌ی مراحل اجرای برنامه در اختیار شما قرار میدهد
  • قابلیتهای Execution Profiler () و  Performance Analyzer(تحلیلگر کارایی)، باعث بهینه سازی برنامه میشوند
  • از دیگر خصوصیات این برنامه، پروژه های نمونه‌ی بیشماری است که میتواند به شما برای اشنایی سریع و هرچه بهتر با پردازنده های قدرتمند MDK-ARM یاری برساند
  • سازگاری کامل با CMSIS Cortex Microcontoller Software Interface Standard

         منبع:www.techno-electro.com

     برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 11 دی 1390برچسب:اسکي,آموزش اسکي,snowboarding,alpein ski,اسکي روي برف,آموزش اسکي آلپاين واسنوبرد, اسنوبرد,آلپاين,ديزين,پيش بيني هوا,پيست هاي اسکي ايران,آموزش تضميني اسکي,نتايج ليگ اسکي,Dizin ,دانلود جزوه,برق,الکترونيک,ماشين هاي الکتريکي ,مدارمنطقي,الکترونيک,نرم افزارهاي رشته برق,کنترل خطي,PLC,AVR,proteus,پروتئوس ,مطالب جالب وديدني,عکس طبيعت,عکس بهار,طنز,عکس اسکي,رباتیک, جزوه الکترومغناطیس پارسه,logo,labview,ایران باستان,ARM,باز گشایی پیست دیزین در آبان90 ,سوالاتی که در یادگیری اسکی با آن مواجه می شوید,دانلود نرم افزار دانلود کامپایلر ,معرفی برند های مختلف اسکی اسنوبرد وآلپاین,معرفی انواع رشته های اسکی,تاریخچه المپیک زمستانی, دانلود کامپایلر CodeVisionAVR 2,05,3, تاریخچه بازیهای زمستانی آسیایی , 2,05,3,Altium Designer 10,7,دانلود Bascom AVR 1,11,9,8, دانلود 5,7 ++ NotePad ,دانلودLabVIEW 2010 SP1 v10,0,1,دانلود نرم افزار FlowCode AVR v4,3,6,61,دانلود IAR Embedded Workbench® for ARM 6,10 ,دانلود Keil MDK-ARM 4,2 ,دانلود WinAVR 20100110,
ارسال توسط dany

 

بهترین نرم افزاری که برای برنامه نویسی زبان سی در پردازنده های ARM استفاده می شود نرم افزار قدرتمند IAR  Embeded Workbench for ARM است . که سایت تکنو الکترو طبق معمول برای اولین بار در بین سایت های فارسی آخرین نسخه این نرم افزار قدرتمند را با لایسنس دائمی و لینک مستقیم قرار می دهد .

این برنامه از تمامی پردازنده های زیر به طور کامل پشتیبانی می کند :

  • ARM7 (ARM7TDMI, ARM7TDMI-S and ARM720T)
  • ARM7E (ARM7EJ-S)
  • ARM9 (ARM9TDMI, ARM920T, ARM922T and ARM940T)
  • ARM9E (ARM926EJ-S, ARM946E-S and ARM966E-S, ARM968E-S)
  • ARM10E (ARM1020E and ARM1022E)
  • ARM11
  • SecurCore (SC000, SC100, SC110, SC200, SC210, SC300)
  • Cortex-A5
  • Cortex-A8
  • Cortex-R4(F)
  • Cortex-M0
  • Cortex-M1
  • Cortex-M3
  • Cortex-M4
  • XScale

تغییراتی که در نسخه 6.10 داشته است :

پشتیبانی از پردازنده های Cortex-A5 و Cortex-A8

پشتیبانی کامل از زبان C++

نمایش گرافیکی از ردیابی اطلاعات پشته

نمایش متغیر ها و وقفه ها در یک پنجره TimeLine

پشتیبانی از امکان جدید PowerDebugging

و ...

منبع:www.techno-electro.com

حجم فایل: 500MB

برای دانلود و کسب اطلاعات بیشتر در سایت منبع بر روی عکس زیر کلیک کنید

http://up.vatandownload.com/images/hjzqtojumg2d3z499p3j.png




تاريخ: شنبه 12 دی 1390برچسب:اسکي,آموزش اسکي,snowboarding,alpein ski,اسکي روي برف,آموزش اسکي آلپاين واسنوبرد, اسنوبرد,آلپاين,ديزين,پيش بيني هوا,پيست هاي اسکي ايران,آموزش تضميني اسکي,نتايج ليگ اسکي,Dizin ,دانلود جزوه,برق,الکترونيک,ماشين هاي الکتريکي ,مدارمنطقي,الکترونيک,نرم افزارهاي رشته برق,کنترل خطي,PLC,AVR,proteus,پروتئوس ,مطالب جالب وديدني,عکس طبيعت,عکس بهار,طنز,عکس اسکي,رباتیک, جزوه الکترومغناطیس پارسه,logo,labview,ایران باستان,ARM,باز گشایی پیست دیزین در آبان90 ,سوالاتی که در یادگیری اسکی با آن مواجه می شوید,دانلود نرم افزار دانلود کامپایلر ,معرفی برند های مختلف اسکی اسنوبرد وآلپاین,معرفی انواع رشته های اسکی,تاریخچه المپیک زمستانی, دانلود کامپایلر CodeVisionAVR 2,05,3, تاریخچه بازیهای زمستانی آسیایی , 2,05,3,Altium Designer 10,7,دانلود Bascom AVR 1,11,9,8, دانلود 5,7 ++ NotePad ,دانلودLabVIEW 2010 SP1 v10,0,1,دانلود نرم افزار FlowCode AVR v4,3,6,61,دانلود IAR Embedded Workbench® for ARM 6,10 ,دانلود Keil MDK-ARM 4,2 ,دانلود WinAVR 20100110,
ارسال توسط dany

 

نرم افزار WinAVR یک نرم افزار سورس باز و رایگان است که قدرت بالایی در پشتیبانی از پردازنده های AVR اتمل دارد و می تواند زبان های C و ++C را به خوبی کامپایل کند . در حال حاضر اکثر افراد در جهان برای کامپایل کردن برنامه های خود در AVR از نرم افزار WinAVR استفاده می کنند . از ویژگی هایی که باعث معروف شدن این نرم افزار گشته ، کامل بود و آپدیت بودن کتابخانه های آن است به طوری که به سختی می توان رغیبی برای این نرم افزار پیدا کرد . متاسفانه دانلود این برنامه از سایت اصلی در ایران مقدور نمی باشد زیرا ایران توسط سایت سازنده تحریم می باشد. اما سایت تکنو الکترو آخرین نسخه این برنامه را برای شما قرار داده است و می توانید به راحتی دانلود کنید .

منبع:www.techno-electro.com

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 13 دی 1390برچسب:اسکي,آموزش اسکي,snowboarding,alpein ski,اسکي روي برف,آموزش اسکي آلپاين واسنوبرد, اسنوبرد,آلپاين,ديزين,پيش بيني هوا,پيست هاي اسکي ايران,آموزش تضميني اسکي,نتايج ليگ اسکي,Dizin ,دانلود جزوه,برق,الکترونيک,ماشين هاي الکتريکي ,مدارمنطقي,الکترونيک,نرم افزارهاي رشته برق,کنترل خطي,PLC,AVR,proteus,پروتئوس ,مطالب جالب وديدني,عکس طبيعت,عکس بهار,طنز,عکس اسکي,رباتیک, جزوه الکترومغناطیس پارسه,logo,labview,ایران باستان,ARM,باز گشایی پیست دیزین در آبان90 ,سوالاتی که در یادگیری اسکی با آن مواجه می شوید,دانلود نرم افزار دانلود کامپایلر ,معرفی برند های مختلف اسکی اسنوبرد وآلپاین,معرفی انواع رشته های اسکی,تاریخچه المپیک زمستانی, دانلود کامپایلر CodeVisionAVR 2,05,3, تاریخچه بازیهای زمستانی آسیایی , 2,05,3,Altium Designer 10,7,دانلود Bascom AVR 1,11,9,8, دانلود 5,7 ++ NotePad ,دانلودLabVIEW 2010 SP1 v10,0,1,دانلود نرم افزار FlowCode AVR v4,3,6,61,دانلود IAR Embedded Workbench® for ARM 6,10 ,دانلود Keil MDK-ARM 4,2 ,دانلود WinAVR 20100110,
ارسال توسط dany

امروز قصد داریم نرم افزاری به شما معرفی کنیم که بدون داشتن علم برنامه نویسی ، می توانید با آن پروژه های بسیار بزرگ میکرو های AVR را انجام دهید . می دانید که برای برنامه نویسی اولین قدم کشیدن فلوچارت است . در نرم افزار FlowCode می توانید با کشیدن فلوچارت ، در خروجی یک فایل زبان C و یا Hex دریافت کنید و دیگر لازم نیست ساعت ها وقت برای برنامه نویسی تلف کنید . یکی از علل محبوبیت این برنامه کامل بودن کتاب خانه های آن است . در نتیجه می توانید درون این برنامه به راحتی انواع LCD , Keybord , ADC , 7seg , ...  را به میکرو متصل کنید و خود برنامه اتوماتیک انواع کتابخانه های مورد نیاز را برای شما اضافه می کند و یک فایل زبان سی به تحویل می دهد ، همچنین اگر باز هم بخواهید سریع تر پیش روید این برنامه به شما فایل کامپایل شده آماده Hex می دهد و فقط کافی است آن را در میکرو بریزید . Flow Code Avr از تمامی IC های AVR پشتیبانی می کند . کافی است به این برنامه مسلط شوید ، بعد مدتی می توانید برنامه های قدرتمندی مانند طراحی انواع ربات را بنویسید . این نسخه با سیستم عامل ویندوز 7 هیچ مشکلی ندارد .

قابلیت های کلیدی برنامه FlowCode AVR :

  • ترسیم بسیار آسان انواع فلوچارت
  • داشتن تمام کتابخانه های مورد نیاز
  • دارای خروجی زبان C و فایل hex
  • قابلیت نوشتن انواع شرط و عملیات محاسباتی
  • دارای تمامی وسایل مورد نیاز مانند کیبرد ، LCD ، دماسنج و ...
  • پشتیبانی از ویندوز 7
  • و ...

منبع:www.techno-electro.com

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط dany

 

نرم افزار Lab View که مخفف عبارت Laboratory Virtual Instrument Engineering Workbench مي باشد، يک زبان برنامه نويسي گرافيکي مي باشد که به صورت گسترده اي براي کاربرد هاي مختلفي در صنايع، تحصيلات، آموزش و تحقيقات آزمايشگاهي به عنوان يک مدل استاندارد براي جمع آوري و پردازش داده ها و همچنين وسيله اي جهت کنترل و شبيه سازي ابزارهاي مجازي درآمده است .
اين برنامه يک نرم افزار قدرتمند و قابل انعطاف جهت تجزيه و تحليل سيستم هاي اندازه گيري است . عملکرد نرم افزار Lab View کاملا از طبيعت ترتيبي و زنجيره اي موجود زبان هاي برنامه نويسي متني متداول و مرسوم مجزاست و يک محيط گرافيکي را براي کاربر فراهم ساخته است. در اين راه از تمامي ابزارهاي لازم جهت جمع آوري، پردازش و تحليل داده ها و نمايش نتايج استفاده مي شود. به کمک اين زبان برنامه نويسي گرافيکي که با "G " نشان داده مي شود، در برنامه ي نوشته شده، از يک نمودار بلوکي استفاده مي شود و سپس اين نمودار به کدهاي ماشين تبديل مي گردد. اين نرم افزار براي موارد بي شماري از کاربردهاي علمي و مهندسي، ايده آل و عملي است و به شما کمک مي کند تا مسائل و مشکلات موجود در برنامه نويسي را در مدت زمان کوتاهي حل کنيد.
 گستردگي Lab View در زمينه آزمايشگاه ها داراي ابعاد مختلفي است. به عنوان مثال در صنايع گوناگون در مواردي که بايد اندازه گيري هايي از قبيل دما انجام گيرد، مي توان از اين نرم افزار استفاده نمود. اين دما ممکن است دماي يک کوره، يک سيستم سرد کننده مانند يخچال، يک محيط گلخانه اي، يک اتاق و يا يک ديگ سوپ باشد. علاوه بر دما مي توان موارد ديگري نظير فشار، نيرو، جابجايي، کشش، pH و ... را نام برد. از رايانه هاي شخصي به همراه اين نرم افزار مي توان ابزار هاي اندازه گيري حقيقي را در محل هاي گوناگون به صورت مجازي شبيه سازي کرد.
 کاربردهاي نرم افزار:

  •     شبيه سازي فعاليت و عملکرد قلب
  •     کنترل فرآيند تهيه و بسته بندي مواد غذايي
  •     تشخيص وجود نشتي گاز هيدروژن در شاتل هاي فضايي
  •     نظارت بر رژيم غذايي کودکان و نوزادان
  •     مدل سازي سيستم هاي قدرت جهت تجزيه و تحليل و محاسبه ضريب قدرت
  •     اندازه گيري اثرات فيزيکي آزمايش ها بر روي موش هاي آزمايشگاهي
  •     کنترل موتورهاي پله ا ي و سرو
  •     انجام آزمايش بر روي کارت ها و مدارات الکترونيکي در رايانه ها و ديگر وسايل الکترونيکي براي اطمينان از صحت عملکرد آن ها.
  •     کنترل سيستم تهويه مطبوع

  Labview تحولي اساسي و نوين در شيوه هاي زبانهاي برنامه نويسي ايجاد کرده است. برنامه نويسان بدون نوشتن هيچ کدي برنامه هاي قدرت مندي را تنها با ابزارهاي گرافيکي موجود در برنامه ايجاد ميکنند. روش کار به اين صورت است که تنها اشياء را از پالتهاي control و functions برداشته و در پنجره front panel قرار ميدهيم و سپس به وسيله سيم کشي هاي صحيح آنها را به يکديگر اتصال ميدهيم. Labview يک زبان برنامه نويسي همه منظوره بوده و با آن ميتوان کارهاي برنامه نويسي شبکه ? پايگاه داده? ورودي و خروجي فايل و غيره را انجام داد. اما اوج قدرت Labview در کار با پورتهاي سريال و موازي و مدارهاي واسط کامپيوتري، عمل کنترل و اتوماسيون و پردازش داده ها است.در Labview شما يک واسط کاربري به نام  front panel براي خودتان ميسازيد.اين واسط شامل ابزارهاي کنترلي (مثل کليدها) و يا ابزارهاي نمايشي (مثل درجه ها-گرافها-نمايشگرها) ميشود.

با تشکر از مدیریت سایت techno-electro که این نرم افزار را برای دانلود گذاشته اند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دانلود روی عکس زیر کلیک کنید 

http://up.vatandownload.com/images/hjzqtojumg2d3z499p3j.png




ارسال توسط dany

 

 

احتمالا شما هم برای برنامه نویسی میکروکنترلر هایتان از Notepad ویندوز استفاده می کنید .  نرم افزار notepad ویندوز نرم افزای بسیار ضعیف است و فقط یک ویرایشگر با امکانات ابتدایی است که بصورت پیش فرض روی ویندوز نصب است . اما برای انجام کار های پیشرفته تر و برنامه نویسی و راحتی کار بیشتر شما می توانید از برنامه ی ++Notpad استفاده کنید . این برنامه قدرت تشخیص تمامی زبان های برنامه نویسی را دارد و هر کد و دستور العمل را به یک رنگ خاص تبدیل میکند که شما به راحتی بتوانید برنامه نوشته شده را تشخیص دهید . همچنین برنامه قدرت تشخیص حلقه ها و شروط را دارد و می تواند برنامه را برای شما بخوبی تفکیک کند . قابلیت های ویرایش نوشته ها در این برنامه در هیچ برنامه مشابهی دیده نمی شود . شما می توانید از این برنامه به عنوان notepad اصلی ویندوز استفاده کنید و سرعت بیشتری به عملیات خود دهید .

منبع:http://www.techno-electro.com

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط dany

برای برنامه نویسی میکرو کنترلرها دو زبان وجود دارد که خیلی پر استفاده هستند ، زبان بیسیک و زبان C . برای هر کدام از زبان ها نیز یک کامپایلر ساخته شده است . بهترین کامپایلر زبان بیسیک نرم افزار BascomAVR است . 

این نسخه به همراه صدها مثال برنامه متنوع در زمینه های مختلف همراه است همچنین این نسخه نسخه FullVersion می باشد و هیچگونه محدودیت استفاده ندارد .

از امکانات اضافه شده در این نسخه پشتیبانی کامل ورسمی از میکروکنترلر های سری xmega  میباشد و اضافه شدن کتابخانه و دستورات مورد نیاز جهت استفاده از این میکروکنترلر ها از جمله دستورات مربوط به مبدل دیجیتال به آنالوگ dac میباشد. بسیاری از مشکلات نسخه قبلی در این نسخه مرتفع شده است از جمله پشتیبانی از پروگرمر ها و چیپ های جدید. بسکام با ویندوز ویستا و Seven سازگاری کامل دارد و محصول سال 2010 شرکت MCS است .

روش فعال سازی :

بعد از دانلود فایل و نصب آن فایل bscavrl.dll را در محل نصب بسکام جایگذاری (paste) کنید .

منبع:www.techno-electro.com

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط dany

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبي

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 438
بازدید کل : 40896
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1

-->